Jag är torr, och det är tydligen bra

Idag fick jag en komplimang (budbäraren som skickade det vidare från komplmanggivaren intygade att det var en komplimang). Jag fick höra att jag har torr humor. Jag vet inte vad torr humor innebär, men inte fan låter det som en komplimang. Jag fick även se en liten imitation av mig själv. Den kändes inte heller så smickrande. Men den var tydligen även den en komplimang. Jag tror jag ska slå upp ordet komplimang. Känns inte som att jag har uppfattat det helt rätt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har helt underbar! Du får mig alltid att skratta hysteriskt, men det kanske betyder att jag också har torr humor, hmm...

2009-05-11 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0