Klänning på vift!

Jag har en klänning som jag älskar. (Eller okej, jag har fyrtio klänningar som jag älskar, men nu snackar vi om en speciell). När jag köpte den här klänningen så kände jag att "wow, den här är mitt plagg och fy fan vad snygg jag är i den!". Det tyckte bästis också, som var med när jag köpte den. Första gången jag hade på mig den när jag gick ut så blev jag dunder ratad. Så där ratad så man blir spiknykter, kräfta i ansiktet och alldeles generat skrattande, typ "he-heee, hur ska jag snabbast sjunka genom jorden och försvinna från den här helvetesplatsen?". Efter det har inte jag haft på mig finklänningen ute, bara på skolan. Där har den fått svassa runt, men ute, no no, då får den snällt hänga kvar i garderoben medan matte är ute och rastar något annat kjolstyg. Igår fick klänningen på nåder hänga med igen. Och den fick revanch! Och vilken underbar känsla det är när en klänning får tillbaka sin heder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaaa! tell me everything

2009-05-10 @ 19:59:14
URL: http://leissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0