Pyttelägenhet med ett slott av tvätt

I förra inlägget skrev jag att det skulle ta en halvtimme att städa min pyttelägenhet. Det var inte sanning. Jag tvättade idag, och bara den lilla grejen att sedan vika all tvätt tog fyrtio minuter för två personer. Det är vansinne och inte rimligt. Att sedan städa garderoben och plocka ut kläder jag inte använder (blev en minipåse. Och jag klagar på min morfar som är konservativ och inte gillar att göra sig av med gamla prylar..) tog två timmar. Jag kommer fortsätta att springa för livet. Runt runt ska jag kuta kring trekanten, i flykt från mig själv och mitt stökiga (eller pedantiska, det beror på hur man ser på saker och ting) liv. Vi börjar i mogon med femkamp. Are you ready? Den som vinner slipper diska! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0