Om djävulen bär Prada så bär den arbetslösa second hand

Idag köpte jag årets första julklapp. Jag brukar alltid sköta julhandeln den 23e december men i år tänkte jag börja i tid. Det blev en klänning till mig själv. Om jag hoppar av min utbildning till våren och inte kommer in på det jag vill börja på tänkte jag åka ner till frankriket med syrran och där ska jag strosa runt i min nya, fina klänning med rosett och veck. Och då kommer jag känna att jag gjorde alldeles rätt, för man kan inte känna något annat när man har en sådan skapelse på sig.

Kommentarer
Postat av: Fröken Em

Finfin är den! (och vändbar - glöm inte det!)



PUSS

2009-11-18 @ 20:56:45
Postat av: Jag

Jag provade att ha den åt andra hållet. Den var urringad ja.

2009-11-18 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0