Singelovänliga gud

Det värsta med att vara snusare är när man är sjuk. Varenda gång jag vaknar upp med gröt i hjärnan och feber i lederna så är min dosa osvikligen nästan tom. Nu är det bara en liten prilla kvar och klockan är inte ens kväll. Det betyder att jag måste hasa mig upp ur sängen, kränga på mig kläder över pyjamasen och dra mig till konsum. Där kommer jag även köpa en stor ostbågepåse (bara för att jag kan) och så kommer jag ligga här i kväll, men sängen full av smulor och magen äckligt uppsvullen och illamående. Det här är alltså priset för att man ska vara självständig och bo ensam?

Kommentarer
Postat av: fröken L

love you :( hoppas det blir bättre snart.. alexandra är bästis med maxine och men jag vill oxå vara med :( det var min uppdatering

2009-11-10 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0