Så gick stilen och blev 20 år äldre. Jag som trodde man blev yngre av att flytta till mamma.

Jag bor fortfarande kvar i mammas hus, men nu enbart tillsammans med syster M, hon den äldre (och Lilla Hunden såklart). Jag känner dock nu att det är dags för mig att flytta hem igen. Som genom ett mysterium har plötsligt alla femtiotalsblåsor och flätor i håret försvunnit och istället blivit ersatta med utsvängda JEANS (jag som inte burit byxor på rålänge, förutom det paret som syrran fick mig att köpa i förra vecka) och mittbena där luggen är gömd bakom ett pannband. Det är nog på tiden att jag stänger av Hair, dra av mig sjuttiotalet och slå en pling till mitt gamla jag och fråga om hon är redo att ta mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0