Fiskarna vs. The Dog.

Jag känner mig som värdens hemskaste matte. Jag är inte så värst förtjust i djur, men har två fiskar som jag älskar väldigt mycket. (Jepp, jag älskar min fiskar. På riktigt. Kalla mig crazy fish lady om du vill, men så är det). Ett typ av djur som jag är fruktansvärt rädd för är hundar. Mamma har en hund, men efter mycket om och men och sprutande tårar så blev vi polare. Nu drar mamma till Mexico och jag har blivit med barn och hund. (Nope, jag är inte på smällen. Fick mina syrror). Vad gör jag då? Jo, jag tar mitt pick och pack och drar till Lilla Hunden och lämnar mina stackars blubbande vänner själva med en tvåveckors matkaka. Jag känner mig falsk. Falsk, men med extremt dåligt samvete. Och fortfarande för två fiskar. Nu ska även jag börja kalla mig för crazy fish lady.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå..ta med dom i påse :)

2009-10-08 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0