Har ni det bra där bak i bilen?

I morgon ska jag åka bil med två kompisar i tre timmar. Fröken L och jag ska med fröken Em till hennes landställe. Där ska vi vara till på torsdag och göra sådant som man gör på landet, typ promenerar, spelar spel och lär sig allt man ska kunna om engelsk grammatik. Synd för dem att jag nu sitter och planerar för fullt hur vi ska sitta i bilen och sjunga en "early morning singing song" precis som i Hair. Bli inte förvånade om jag skriver någonting här i morgon eftermiddag. Isåfall betyder det bara att jag har blivit utslängd från bilen och är på vandring tillbaka i stan. Men det gör inget det fins säkert en fin musikalsång som handlar om att gå. Jag ska nog spana Annie ikväll och hitta lite inspiration. Och ni, glöm inte att the sun will come out tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0