Jag kommer bli en finfin mamma.

Igår var det mys i lilla familjen. Vi dukade upp med jordnötsringar och sen kom kompis T över med chips och den farliga drycken coca-cola. Farlig på så vis att vi alla systrar blir berusade av så mycket flytande socker. Inte nog med att syrrorna blev alldeles fulla i fan och sedan i princip slocknade med kläderna på, det blev även bakis idag. Vi for på kalas ute i täby, som slutade så snörpligt att den hästgalna syrran stoppade i sig hästkött och den andra blev alldeles kräkfärdig. Så vi tackade för oss en kvart efter vi kommit in (den kvarten hängde vi på toa) och la oss sedan i soffan hemma och spanade film. En äkta bakisdag med andra ord. Och mina systrar är nio och elva. jag tror inte att det är bra för dem att bo med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0