Nu har jag en matta att skylla på. Skönt.

Jag har köpt mig en spikmatta. Jepp, jag föll för grupptrycket (hela Sverige är nu gruppen som trycker) och köpte den i ren desperatation för att bli trendig och få en god natts sömn (den ska tydligen hjälpa mot insomnia). Jag har även hört att man ska bli som en ny människa efter ett par ligg. Det stämmer. Det är fredag och jag sitter hemma, med målet att bli kvar här hela kvällen. Jag har dessutom sökt en ny utbildning och så har jag börjat tänka i nya banor om ämnen som skrämmer skiten ur mig. Jag tror jag ska slänga min matta. Jag vill fortsätta att träffa kompisar på helgerna och jag har inte lust att kasta ett års studielån i sjön. Oekonomiska och osociala matta. 

Kommentarer
Postat av: fröken L (vill se en Fröken A)

mattjävel...

2009-10-02 @ 18:34:44
Postat av: Fröken E

Förlåt...:(

2009-10-02 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0