Det ensamma födelsedagsbarnet. En snyftare.

Idag fyller jag år och för första gången sedan jag flyttade ifrån mamma och pappa så valde jag att sova hemma hos mig själv i natt. Tänkte att nu är jag gammal nog att vakna själv på födelsedagen. Såg framför mig hur jag skulle sitta och kura med en kopp te och god yoghurt och kanske en kaka och vara så himla vuxen, mogen och nöjd. Jag ångrar mig. Det här suger. Jag känner mig så sjukt ensam och varför äta vanlig tråkfrukost när man får tårta hemma hos pappa eller mamma. Dessutom får man inga presenter här från sig själv, och ingenting gör att det känns som födelsedag. Nä, nu ska jag nog nå höjden av att vara patetisk och hitta något youtube klipp där de sjunger "ja må hon leva". Grattis Amanda. Tack Amanda.

Kommentarer
Postat av: leila

word... och jag sov ändå hemma hos mamma första ´gången sen jag blev hemlös..tänkte att "mamma vill nog vara snäll och ta hand om mig nu med frukost som hon brukar göra när det är kalasdags..jag sover hemma för hennes skull då" till min förvåning sov jag hemma för MIN skull för när jag vaknade fanns där ingfen frukost och inte såg jag röken av någon människa som sa grattis heller..till råga på det fanns det inget internet eller word så det var bara att packa ihop och plugga någon annan stans.. grattis på vuxendagen 1septemberbarn a'la 1986..grattis..

2009-09-05 @ 00:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0