Gör mig känd för en dag! Och sen för en miljon lyssnare.

Jag kom precis på att det värsta med att marathonlyssna på sommarpratare och inte var kändis själv är att jag också vill ha ett eget program, men det finns ingen som skulle vilja lyssna på det, eller producera för all del. Jag har värsta manuset i huvudet, med musik och allt. Nu ska jag bli kändis, bara så att jag ska kunna sommarprata. Och jag tänker inte snacka ett dugg om varför och hur jag blev känd, som alla andra. För det vet jag inte än, så det kan inte gå in i manus. Har du ett kändisyrke på gång, kontakta mig. Nästa sommar ska jag också stå på listan!

Kommentarer
Postat av: house

åh jag tänkte ju precis sommarprat, att jag skulle säga det till dig för det ÄR den ultimata hej-jag-gick-in-i-en-stenhård-stolpe-igår-sysselsättningen, men då hade du redan kommit på det så några hjärnceller har du kvar, finfint! men man kan ju göra sitt eget sommarprat ju, har du inte sett det!!? sen måste man ju bli känd o så men det fixar vi, jag slänger in dig i nåt big brother-hus easy piece, men gå in på hemsidan nu o spela in Amanda Hjort sommarpratar jag vill höra!!

2009-09-06 @ 12:53:38
Postat av: fröken L

JAG MED! I love your fantabulous quirkiness! Hejja Pippilotta! (Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump Hjort)(okej att det var en Maddickenincident här om stolpen men det struntar vi i) (förresten såg jag en Pippi idag..undrar hur hon fick flätorna att stå sådär Pippigt.. undrar också om hon skulle på maskerad eller om pippi blivit extremt het nu.. dom där pippitröjorna har jag sett tre gånger på en vecka nu.. den randiga som hon har första skoldagen- för att hon vill ha jullov. var kommer dom ifrån? vem tillverkar dom? jag vill också ha en!)

2009-09-08 @ 23:54:06
Postat av: fröken L

...kan inte du sticka en åt mig?

2009-09-08 @ 23:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0