Tips till huvudsjuka från huvudsjuk. Och till alla andra förstås.

Jag har finaste tipset till folk med hjärnskakning. Är det nån som planerar att låta huvudet gå lös inom den närmaste framtiden så titta hit, jag har grejen för just dig! Lyssna på sommarpratarna på datorn. De finns kvar, allihop, fram till en månad efter att Laila Bagge snackade. Alltså fram till slutet av september, så skynda er att springa in i en stolpe med huvudet före. Om ni känner att ni kanske inte hinner lyssna på alla så sörj inte. Jag ska hjälpa er i lyssnardjungeln. Samtidigt som ni lyssnar kan jag tipsa om att sticka. Det är nämligen bästa kombinationen, eftersom radion gör att man får finaste sommarkänslan och stickningen gör att man blir varm i vinter. Ni fattar grejen, bästa kombinationen!
Så, tillbaka till sommarpratarna. Jag gör en liten lista, jag tycker ju om det. Och nej, jag har inte lyssnat på alla, men på vissa, och de bästa kommer här. 
* Mysigaste känslan som gör att man vill tro på kärleken: Alex Shulman
* Metaforer och beskrivningar som gör lite ont i hjärtat för att de är så himla fina: Nour El-Refai
* Musik som gör att det inte spelar så stor roll att man ligger hemma en lördagkväll och skriver listor: Malin Baryard
* Mest otippad och fruktansvärt rolig: Lasse Berg
* Härligaste berättarrösten med viktigt ämne framfört på roligt sätt: Hanna Hellquist
* Sådär bra bara, så man gillar och vill höra mer: Ola Salo och Kristian Luuk
Nu ska jag lyssna på Lalehs sommar och fortsätta med min vita yllepannband. Puss från hjärnan och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0