En dag i världen annorlunda

Jag brukar inte äta kött och tycker inte så värst om att ta på det. Nu luktar jag salami om händerna och tycker att det luktar gott. När det är soligt på en söndag brukar jag vilja vara ute och kisa mot solen och ha röda glasögon på näsan. Idag har jag legat i fosterställning i en soffa och fått kli på ryggen. Det var underbart. När jag spelar spel brukar jag hata att förlora och när jag spelar Mario Cart så vinner jag alltid. Idag kom jag sist nästan hela tiden och tyckte inte att det var så hemskt. Jag kan inte sova bredvid folk med idag slocknade jag på en kompis mage hopkrupen under en filt. När jag har sovit länge på morgnarna så kan inte jag somna på kvällen. Jag tänkte lägga mig nu och somna som en sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0