En myra och en lampa och en tatuering

I lördags kom Anders hem till mig och lekte handy man. Han fick den stora äran att visa mig hur man jobbar med el. Två taklampor skulle ner och två taklampor skulle upp. Efter en lektion och väldigt mycket mjölksyra i mina armar så fick Anders klättra upp på stolen och skruva upp min fulsnyggroliga lampa som söta Fröken L och hennes Alex donerade till mitt hem.
Samtidigt som Anders fixade med det så snorde jag ihop väldigt mycket våfflor med väldigt mycket grädde till oss.
Sen började Anders bygga på något hemligt. Jag fick absolut inte se vad det skulle bli fören han var klar. Och så glad jag blev när jag äntligen fick titta, en myra! Och inte vilken myra som helst, utan en myra som är full av cigaretter.
Och som att det inte var nog med fina saker den här helgen så kom jag hemramlandes från fest på natten med den här tatueringen på armen. Det borde vara lördag lite oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0