Pride i hårversionen

Den här veckan har mitt hår fått gå löst. Det har blivit färgat, det har blivit uppsatt och det har glittrat som aldrig förr. I tisdags gick jag till frippan och sa att jag ville vara söt/fin. Det behövdes när man inte har duschat eller sovit på ett tag. Då blev jag fjädrig och alldeles lycklig.
I torsdags gick jag till frippan (vi hade en egen inne på Pride som gick lös på allas hår) och sa att hon fick göra vad hon ville som skulle täcka allt fett som uppstår när man inte hinner duscha. Då glittardes det som aldrig förr och jag blev förvandlad till The Fairy Godmother från Shrek och det passade utmärkt på schlagerkvällen.
Igår var det parad och återigen åkte hårfärgen fram, den här gången rosa. Inatt somnade jag utan att tvätta av det först och idag ser jag ut precis som man ska när Pride är över. Halvsunkig, halvrosa och trasslig som bara den. Happy Pride och Glad Parad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0