Aaaand, I'm back in the game!

Mitt nyårslöfte var ju att jag inte skulle vara så tävlingsinriktad år 2010. Jag skulle mata vinnarskallen med opium och lära mig att tagga ner. Idag på fotbollen kände jag att det var det dummaste löfte jag gett någonsin, det slog till och med år 2000 när jag lovade att inte röka (hade aldrig testat) men bli full minst en gång (bröt båda). Tävlar man inte när man idrottar så ger man upp så fort det känns motigt. Skulle jag inte ha tävlat mot bruden framför mig på yogan förra veckan så skulle jag skattandes ha rest mig upp och gått så fort vighet spelade roll och hur många fler mål hade inte motsåndarlaget gjort om vi inte ville vinna idag? Nej fy och skam. Jag ska aldrig mer spela för att det är roligt och inte för att vinna. Låt rätta lag krossas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0