*Bloggpepp*

Jag har blivit alldeles besatt av en blogg. Den är galet kul och alldeles vidrigt underhållande. Och tro inte att jag skrattar med personen som sitter och skriver alla inlägg, nej det här är lyteskomik när det är som bäst! Min bror har introducerat den för mig och nu skickar jag vidare den till er, ni få men ack så älskade läsare.
soderfamiljen.wordpress.com är den magiska adressen som tar er till skrattsalvor och en värld av idioti. Men en varning måste utfärdas, det kan nämligen lätt bli så att alt ni skriver eller säger under en tid framöver måste avslutas med ett pepp, varför inte *energipepp* eller klassikern *hälsopepp*. Nu ska jag skratta vidare. Energikramar till er alla. Det är kramar som avslutas när jag vill att de ska avslutas och inte när den andra personen stretar emot. Underbara diktatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0