Fröken fest!

Idag var jag på möte på skolan i form av den klassrepresentant (läs klassmamma) jag är. Där beslutades det att vi skulle ha en festkomitté som ska fixa fest för oss engelska lärarstudenter. Bossen tittade genast på mig och professorn som vi har nu och sa att "ja, vi har ju två självskrivna, det här behöver vi ju inte ens diskutera". Så nu ska jag och läraren fixa fest. Köpa vin till alla klassisar som inte har fyllt tjugo än och bestämma en bra lokal. Ibland känner jag att jag har ett himla bra jobb och att jag nog skulle ha blivit en superb lärare om jag skulle gå kvar. Bara att köpa sprit till studenterna och fixa fram trevliga tryckare. Man ska ju undervisa i sånt som man har lärt sig på högskolan, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Mirro

Lovely, du är som fixad för festkomittérollen :) och jag förväntar mig inget mer än en VIP-inbjudan och röda mattan hahaha... ;)



Du skulle ha blivit en underbar lärarinna :)



Kram, kram...

2010-01-30 @ 14:58:45
Postat av: Anonym

No shit.. miss fantabulös förutom att vi nu har två extra seminarier och måste träffa någon grupp tre gånger..utan att minska hemläxejoxar.. det var mindre bra..löv!

2010-01-31 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0