Stalin möter en blomsteräng

Jag tycker att året som gått inte var något speciellt kul år. Ett ganska dåligt år faktiskt. Jag var sjuk en hel massa och fick slussas runt till massa doktorer och akuten. Jag hade sömnproblem i typ fem månader. Jag blev kär och det sög. Jag fick höra av en dum läkare att jag kanske hade värsta sjukdommen och gick och trodde det i tre veckor innan en annan läkare sa att så var inte fallet. Jag försökte inte ens en endaste gång sluta snusa (en eftermiddag räknas inte). Ett dåligt år helt enkelt. Men nu har jag kommit på vad det beror på. Förra nyår hade bästis och jag maskerad med temat sovjet. Jag firade in det nya året som Stalin. Kan ett år bli annat än vidrigt då? Så på nyår drog jag på mig den lilla blommiga och skålade för ett år som kommer att bli superbt, somrigt och alldeles, alldeles underbart.

Kommentarer
Postat av: fröken L

tycker inte det låter så hemskt.. är glaset halvfullt eller halvtomt här commando?

- du var frisk en hel del

- du sov bra i sju månader

- better to have loved and lost ja du kan den dängan

- du hade inte värsta sjukdomen

- skönt att inte försöka och misslyckas :)



fint år..men nästa ska bli tusen gånger bättre och denna sommar ska vi ta mig faan ses!!!

2010-01-12 @ 01:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0