Tävling! Yes!

Mitt nyårslöfte i år är att jag inte ska vara så mycket tävlingsmänniska. Ni som känner mig förstår varför. I min vardag kan allt bli en tävling och dessutom hatar jag att förlora. Nyårslöftet har gått rätt så bra även om det var extremt kämpigt på fotbollen. Nu tror jag att jag har råkar bryta löftet på riktigt. Det finns tydligen en bloggtävling som heter finest awards (finestawards.se) där man kan nominera olika bloggar. Och just nu ber alla stora bloggare sina läsare att gå in och nominera just dem. Och vad gör jag då? Jo, jag går in och nominerar mig själv till årets personliga blogg och hänvisar även nu er att göra det. Om jag ska börja tävla igen så kanske jag borde välja mina fighter bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0