Från paradis till himmelrike

Sådär, nu är jag inte längre i England utan ligger istället uppe i min säng på loftet på gotland. Supertrött, kanonglad och alldeles kräkfärdig efter stor middag, efterrätt och två kexchoklad. Jag har haft det så himla fint! Jag vill tillbaka till Oxford jag ska tillbaka till Oxford, biljetterna bokades idag. Då ska jag återigen strosa runt på cornmarket street, äta McFlurry Frankie, bada i smutsigaste floden, springa med pannlampa, pussas under körsbärsträd och ligga i parker och läsa roliga böcker. Men innan dess ska jag fortsätta med att cykla till stranden tillsammans med Maja, äta goda middagar, leka med alla syrror och Lilla Hunden, springa på vägar som luktar som mitt mellannamn och sova. Jag vill alltid ha sommar. Jag vill alltid ha bruna armar fulla med fräknar och här som är smutsigt, lockigt oh luktar salt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0