Omröstning!

Nu har det blivit ett litet krig här på tomten. Maja som diggar sjuttiotal tycker absolut inte att jag får klippa sönder så snygga braller, pappa tycker att jag ska sy om dem till en modell jag gillar och jag tycker att de ska bli shorts. Eftersom inte jag har ett enda par jeans så är det klart att de här väcker en debatt. Så vad tycker ni? Ska de klippas av eller inte? Ska jag strosa runt på stockholms gator som en hippie eller en sommarslacker när jag kommer hem? HJÄLP!
(Eftersom kamerasladden ligger kvar på sitt ställe i stan så är det datorbilder som gäller. De är inte de bästa. Punkt). (I bakgrunden kan ni se Maja och pappa så som de ser ut mest hela dagarna. Det är ett hårt liv det här).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahaha, alltså jag i bakgrunden, haha, som en liten vacker åskådare i fjärran! Jag ser ju alldeles ditplacerad ut!

2010-07-16 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0