Hemtenta. Eller hemtitta.

Idag fick jag en hemtenta pling ner i inkorgen. Den ska vara klar imorgon vid tre. Jag tittade på tentan klockan nio. Titta lite mer. Stoppade in en snus och fortsatte att titta. Sen drog jag på mig kläder och åkte till småsisens skola. De hade öppet hus där man fick leka femkamp (tydligen är det skitkasst att lägga straffar barfota eller i plastsandaletter. Skorna flyger längre än bollen) och gå tipspromenad. Man fick även testa sina geografikunskaper och köra gembil med magnet. Och fika. När jag hade gjort det alldeles för länge svängde jag förbi hm och köpte en bikiniöverdel som jag verkligen har velat köpa men inte hittat. Trosorna fanns inte. Nu sitter jag här igen. Och tittar. Jag har skrivit en halv liten fråga och har halva kvar plus den stora uppsatsen (så stor är den inte, men det är den största frågan). jag vet inte vad jag ska ta mig till. Min hjärna har gått på semester och lämnade en bikiniklädd kropp kvar framför datorn. Det här kommer bli intressant att läsa för läraren. Eller snarare titta på.
(Jag just nu. En bikiniklädd kropp utan hjärna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0