Vecka 22

Dn här veckan har jag både längtat efter som en tok och samtidigt räds som en varg i värmlandsskogar. Igår morse startade jag vecka 22 med att få en kamera nerkörd i halsen så att läkaren kunde spana in min mage. Det var inte kul. Det var tillochmed förskräckligt och alldeles vidrigt. Efter det så var det sista seminariet med redovisning. Imorgon sätter hemtentan igång som jag är så opepp på som man kan bli. Sen är det tråkiga över och det bli sommarlov! Inte en läxa på 10 veckor. Inte en enda uppsats som ska in eller böcker som ska hetsläsas och diskuteras på seminarier. Nu ska här skönläsas och diskuteras med pappa. Nu ska jag bada från klippor och jogga på skogsstigar. Nu ska jag jobba, men i England där jag mår bra. När den här veckan är slut är jag klar med engelskan och kan tydligen undervisa det på gymnasienivå. När den här veckan är över så ska jag sova ut. När den här veckan är över kommer jag vara fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0