Den perfekta lortgrisen

Idag gick jag upp relativt tidigt på morgonen så jag kunde plugga i tre timmar. Sen var jag på skolan och antecknade på föreläsningen fast fröken Em och fröken L satt och lekte fyra i rad bredvid mig. Efter det hade jag redovisning och höll mig till tiden och sen gick jag och tränade och fast jag hade glömt strumpor hemma så drog jag på mig skorna ändå och sprang på bandet och fick skavsår. På det handlade jag mat och lagade en varm, riktig middag (alltså inte smörgås eller fryspizza) och nu tänkte jag lägga mig på sängen och läsa läxbok. Vad som är fel? Jo, mitt hem ser ut som kaos. Kläder och resväskor och papper och påsar överallt och disk och skit på bänken och ett akvarium som vill bli rent. Och jag som ville känna mig som Miss Perfect just for one day. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0