Revansch för 15-åringen i mig.

Idag blev jag utbjuden av en nia. Han bad på sina bara knän (han gjorde verkligen det, på riktigt) att vi skulle gå på bio och äta middag på restaurang. Jag tackade självklart nej, jag har lite lärarvett. När jag kom hem från jobbet gjorde jag värsta mellisen och pratade med brorsan i telefon. Vips så flyttade jag tillbaka till högstadiet, fast ett högstadium då jag är populär och fina killen tigger om att få träffa mig och inte det där stadiet då jag fick höra att jag var dum, en idiot och bar fula braller. Jag gillar det här högstadiet så väldigt mycket bättre än det från mitt förflutna.

Kommentarer
Postat av: M.

OMG VARFÖR SA DU NEJ??? Sen när gillar inte du bio och middag, och femtonåriga pojkar?

2010-03-11 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0