Jag köper kärlek

Jag och kontokortet har gått barsärkagång den här veckan. Jag har haft ont och varit nere för det och det har förvandlat mig till shopoholic. Jag ksulle bli en alldeles fantastisk Hollywoodfru! Det började med en bikini och slutade med ett par skor. Funderade på om jag skulle låta er få se bikinin in action (inte i vattnet med på mig) men vill inte riskera er syn med bländning. Den är blå och prickig och har höga trosor och jag är kär. Och skorna ska jag ha till men även på kvällar och picknickar och promenader på stan och mysiga kvällar på servering utomhus. Jag och mina nya skor ska strosa 500 miles and we will walk 500 more because these boots are made for walking.
Jag vet att bilderna är suddiga men jag orkade inte ladda upp från kameran utan använde datorn, för nu är det fredag och jag vill ta helg. Glad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0