Lite svammel så här på kvällskvisten i första doppets efterdyningar

Jag har inte skrivit här på ett tag. Igår var det valborg och den spenderade jag i mammas soffa. Ensam, eftersom Lilla Hunden har pms och helst vill vara ifred. En sån sak kanske förklarar varför jag inte vill skryta med mitt liv för tillfället. Har magkatarr som bara den och ligger mest i sängen och tror att jag ska kräkas. Nästa vecka ska bli bättre. Då ska jag lägga upp bilder på dagens skärgårdstur och halvnakna bilder på syrran och mig när vi tar första doppen i östersjön för året. Härliga bilder, som att någon har gestaltat ebony and ivory på bild. Fint, och skärmmande att min hud kan vara så blek.

Kommentarer
Postat av: M.

Perfect harmony på den!

2010-05-03 @ 18:31:26
Postat av: el fungi

På lördag vänder det, jag lovar!

2010-05-03 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0