Ja nu är det djur!

När syster M och jag ska gå på maskerad så ser vi det som vår stora chans att få klä ut oss till djur. Vi är inte överförtjusta i djur i vanliga fall och vi har aldrig ägt en bunny kostym. Men såhär såg vi ut för något år sedan. Disneytema och självfallet valde vi att vi att komma som Pongo och Perdita. Tyvärr träffade vi Cruella där och det visade sig vara en riktigt stämningssänkare.

 

 

 

Igår bar det av mot fest igen. Malin och Fredrik skrev "blommor och bin" på inbjudningen och snabbt som ögat ställde vi oss framför spegeln och lindade svart tejp runt gula kläder.

 

 

Det här är Maja the bee. Hennes sång kan ni lyssna på här. Hon är tydligen helsnäll, min syster. Hon är snäll, leker, surrar runt lite, hon ger och delar med sig och tycker om att leka runt.

 

Jag fick agera det elaka biet, det där i Fifi and the flowertots, ni vet.

 

 

Om ni inte kan se hur de snygga tatueringarna på våra armar ser ut så kan jag tala om att det är ett tjej- och killmärke ihopsatta. Bi var det.


Kommentarer
Postat av: M.

Hahahaha, ränderna sitter i surru, en gång djur alltid djur och det är den bi-stra sanningen! Bisous, godnatt!

2010-05-09 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0