God Jul Amanda!

Snart är det jul och då ska man ge julklappar. Jag passade på att beställa hem en trave paket till mig själv nu på morgonen, till frukosten i sängen. Igår var och tittade på nya Harry Potter och blev alldeles nykär once again. Så kom jag på att jag faktiskt inte har alla filmerna och gick genast in på sida på nätet. Just den sidan har just nu en kampanj. Jag kunde inte hålla mig utan budade hem hela bunten som jag inte har. På torsdag är det thanksgiving och det är då jag kommer få mitt paket. Jag älskar högtider! Jul då man ger och thanksgiving då man tacksamt tar emot! Hurra!
(Sidan är cdon och filmerna kostar 49 pix stycket).

Kommentarer
Postat av: M.

ÅH!! Vilken god jul, maraton?

2010-11-22 @ 16:25:30
Postat av: Jag

Jaaaa! Vi titar på alla i ett streck! Du, jag, Harr och massa lussebullar. Åh så mysigt. Typ hemma hos mamma eller pappa så kan sisen vara ,ed också. Och pappa (under högljudda protester så vi ska tro att han inte alls är rålycklig utan tycker att det är FRUKTANSVÄRT JOBBIGT att vi ockuperar soffan). Ja, så gör vi. Puss!

2010-11-22 @ 20:26:22
Postat av: M.

Vilken lycka, jag längtar!

2010-11-23 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0