Hon som spar hon har. Eller så blev hon bara mätt och slängde hela asken

Jag vet inte vad som har hänt. Jag har alltid varit mästare på att äta godis, och socker skulle jag kunna hälla i mig dygnet runt om jag inte hade haft en hjärna som stoppade mig. En gång har jag faktiskt vräkt i mig en hel gräddtårta utan problem. Men nu sitter jag här med ett misslyckat uppdrag. Jag klarade det inte. Jag fick inte i mig en hel ask praliner på en kväll - inte ens ett helt lager. Jag skyller det på att jag har gått upp i vikt efter att nikotinet fick lämna min kropp och att den nu måste vara helt full och skrek "stopp!". Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Jag trodde inte att jag kunde bli full.


Kommentarer
Postat av: Eje

Lika bra att sluta med socker också ju! Det är lika dåligt som nikotinprodukter :)

2010-11-30 @ 11:54:21
Postat av: Jag

Om inte värre. Hellre smal och snusande än tjock med en chokladask innanför (den uppknäppta) kjolen. Kul att du läser här! Hurra! När ses vi?

2010-11-30 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0