Önskas: Kejsarens osynliga kläder

Idag var jag på yoga och när jag var klartränad och kom ner i omklädningsrummet var det första jag såg ett par trosor på golvet. Jag skrattade högt i mitt huvud åt den stackars människa vars slitna underbyxor har legat framme för allmän beskådan och håning. Sen såg jag att det var mina. Alldeles full av genans böjde jag mig ner och plockade upp dem, lite sådär bara i farten. Just när de nuddade min hand slog det mig att det förmodligen såg ut som att jag plockade upp ett par trosor som inte alls behövde vara mina. Snarare "schysst med gratis underkläder som kompenserar ett dyrt träningskort som alldeles för sällan nyttjas".

Kommentarer
Postat av: M.

Hahahahaha, jag ser dig framför mig med din billighets-julmust och dina nya gratis-trosor. Du ser så lycklig ut!

2010-12-03 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0