Fröken ful i gul

Ganska ofta blir jag ganska dålig på kort. Ibland blir jag direkt ful och så kan det hända att jag blir ruggig. Då gäller det att logga in på facebook innan någon annan gör det och tagga av bilden fort som ögat. Men så händer det ibland att man passerar gränsen för fulhet. Det har gått förbi vad som är skämmigt och genant och kvar finns bara en helt otroligt otäck bild som man inte annat än kan skratta så tårarna forsar ner över kinderna åt. Då är det bara att visa opp ett. Igår skrev jag att det gjordes bort på scen i göteborg. Idag fick jag se bevis på  det. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är såhär som jag ser ut.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahaha! detta är bara för mycket, jag avlider!! heja, heja mer bilder av samma kaliber, dom gör min dag! :)

2010-10-25 @ 19:15:29
Postat av: Arne Geijerman

Hej! Mitt namn är Arne Geijerman och jag tycker att bilden ovan är väldigt vacker. Skulle man kunna få köpa originalet? Jag är beredd att bjuda endel pengar.

2010-10-25 @ 22:23:04
Postat av: M.

Hhahahahahahahahahahahaha! Jag döööööör, hahahahhaha!

2010-11-02 @ 00:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0