En torsdag och en torsdag

För en vecka sedan kom bästis Malin hem till mig efter skolan. Vi lagade middag ihop och medan rödbetorna kokade i hela sin evighet så passade vi på att pussas, prata av oss, hoppa och tönta oss framför kameran.
Sen åt vi mat och hade det himla mysigt så där som man bara kan ha det en onsdag när bästa kompisen sitter mittemot och saltar med finaste salt-pippin.
Då var jag såhär glad. Och åt såhär gott.
Idag sitter jag alldeles utslagen, ensam vid bordet och har just stoppat i mig en Mc Donald's meny som jag plockade upp på vägen hem. Enda anledningen till att jag fortfarande har på mig fina kläder och inte de randiga långkalsongerna är för att jag helt enkelt är alldeles för slut efter en dryg nio timmars arbetsdag för att byta om. Ja det är ju kontrasterna som göret.

Kommentarer
Postat av: Malin

BÄSTA; BÄSTA!!! och imorn blir det mera! ;)

2010-10-12 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0