En tripp med trummor

I lund fick jag lära mig någonting, som jag enligt den som lärde mig var en begåvning på. Jag fick lära mig något som mina grannar kommer hata men som mitt och syskonens band verkligen behöver. Jag är numera en trummis! Jag hade tänkt bjuda fullständigt på mig själv och lägga upp en liten film här när jag kör igenom de första fem kompen men tyvärr funkade det inte.
Någonting som man gör i lund är att äta goda frukostar. Varje morgon. Jag kan säga som så att när jag ställde mig på vågen hemma hos mamma så märktes det.
Jag vet att kort inte brukar se ut såhär men hur mycket jag än har försökt så vägrar bilderna att vända på sig just här på bloggen. Men jag kände att jag verkligen ville visa er vilken extremt perfekt knut jag fick till (eller hur Maja?) och vilken avundsjukfrulle vi åt på balkongen. Om ni undrar varför det bara är bilder på mig och inte den som jag hälsar på så kan jag berätta att han finns på riktigt men tycker att det här med blogg är skittöntigt så han vill inte synas här.
(Det som ni ser i mitten till vänster längst ner är det som jag idag kan se på vågen. Så väldigt värt det!).
Sen plötsligt såg det ut så här utomhus och allt blev bara gråttgråttgrått. Det var nästan sista dagen och då passade jag på att bli sjuk.
Det var himla mysigt att vara sjuk till en början för jag fick välja film men jag slapp åka och hyra den och jag fick välja glass men jag slapp åka långa omvägen för att köpa den. Det är bra när man väljer att vara med väldigt snälla personer.
Och på morgonen behövde jag inte hjälpa till med frullen utan fick den serverad på sängen. Himla lyxigt! Om ni undrar vad klockan gör på båda bilderna så kan jag tala om att jag köpte den dagen innan och gillar den skarpt! Det är klockan som jag alltid har önskat mig men aldrig tidigare har haft.
Sen var det dags att hoppa på tåget och åka hem i de finaste skorna som stod och väntade på mig när jag kom. De är så underbara att jag har på mig dem tillochmed när jag sitter vid bordet, helt naturligt och absolut inte för att fotas.
Och så var jag hemma igen.

Kommentarer
Postat av: M.

Okej, fem saker:

1. Helt perfekt knut, verkligen h e l t perfekt!

2. Jag hoppas att du känner dig fin i min tröja när du nu gjort dig besväret med att sno den

3. OMG, åt du ett helt vinebröd??????? Tjockis

4. Jättejättefina skor, jag tycker att de ser ut som mina favoritskor som gick sönder? Jag vill också ha!

5. JA! Heja, en trummis i bandet, vajert!

2010-09-19 @ 00:28:08
Postat av: fotbollen

usch vad fina skor, sånna önskade jag mig förra året, och det här året. sa jag att jag har namnsdag snart?

2010-09-21 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0