Veckoakiviteter

Nu ni kära bloggläsare så ska jag be er göra något som jag aldrig har bett er om tidigare (förutom en bild en gång, tagen med samma kamera). Nu är det så att bilderna jag tänkte visa er och som ska representera mina gångna veckor är tagna med en flashig telefon som vrider bilder på ett sett som min dator inte kan hantera. Därför får jag nu be er, innan jag börjar att berätta om mina äventyr, att vrida huvudet 90 grader åt vänster, eller helt enkelt lägga datorn på sidan. Så, nu börjar vi.
Som jag har berättat har jag testat på nya sporter (eller lekar kan fortfarande inte bestämma mig) och så här såg det ut när det lirades biljard förra veckan (lägg märke till specialpinnen som jag använder när jag skjuter specialslag):
Och så här tuff var jag när det bowlades (innan jag kastade klotet bakåt och mig själv på banan). Nu kanske ni tänker att "har hon ingen annan klänning?" Men då kan jag tala om att det har jag visst. Jag tycker bara att den här är himmelens bra att sporta i. Och så är den dessutom ny.
Eftersom det gick lite si och så med sporter (eller lekar?) på B så bestämde vi oss för att istället äta Burgare den här veckan (vi tänkte även spela badminton, fast nån var lite för rädd att förlora mot grönklänningen...). Den var såhär fin, urgod och hette Honey moon.
Fast sen låg jag såhär dagen efter med ett färskt minne av hur en smekmånad kan se ut efter ett par timmar i magen...
Som tur är bor jag tillsammans med världens snällaste person som köper prinsesstårta i bageriask till kräksjuka sockerjunkies.
Så blev jag frisk igen!

Kommentarer
Postat av: M (men inte som i Maja)

Utmanar dig i badminton den 7/3. Vågar du?

2011-02-10 @ 23:58:47
URL: http://mrexjobb.wordpress.com
Postat av: Jag

Vågar? Pff! Det var inte jag som drog mig ur idag..

2011-02-11 @ 00:00:07
URL: http://ohsusie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0