Tjuvlyssnare

Hej, jag har tagit en liten paus och fokuserat på att fira jul. Nu har jag sovit tolv timmar per natt och börjar bli utvilad och skrivsugen igen. Speciellt när jag tjuvlyssnat på konsum och måste dela med mig av det sagda.
En kvinna och man står och pratar om sina djur. Han är lite lustig och hon är en artig kassörska. Hon berättar att hon både har hundar och katter. I somras hade hon hela fyra katter berättar hon för mannen, men tyvärr var hon tvungen att avliva en.
- Men katter är inte så sociala, säger mannen. Då gillar jag bättre hundar.
- Mina katter är väldigt sociala, svarar kvinnan bestämt, varpå mannen lägger kommentaren:
- Men en är ju död.

Kommentarer
Postat av: M.

"tagit en liten paus och fokuserat på att fira jul." Hahahahaha, du ÄR en riktig bloggare!

2011-01-13 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0