Hejdå 2011! Hej 2012!

Jag har inte skrivit på superlänge, hej igen! Det som har hänt sen sist är
att jag har köpt dyra, snygga skor som står kvar i hallen fast det är vinter.
Jag har fyllt 25 som alltid har varit min gyllene ålder. Det är tydligen i år som jag ska genomföra stordåd! Det ni!
Jag har köpt nya briller. Efter flera år i fula bågar med råsvagt glas kände jag att det var dags. Kanske borde slå till på en bh också?
Jag hade kalas och blev avbildad på tårta med bästa hjärthåret!
Jag har haft syrrorna över på hårstyling och bak. Världens finaste Stelton!
Jag har blivit sambo i Stockholm och fått hitta läsutrymme i garderoben
Självklart har jag hängt med hundarna
och så har jag blivit gudmor åt sötaste lilla Gary!
Jag har, tror eller ej, lärt mig laga mat. Anna och Henrik fick mig tom att vika dumplings. Jag åt 22 stycken. Och vann!
En dag fick jag äntligen bli det jag alltid har drömt om: en grekisk gudinna!
Jag har flyttat in i en ny kappa som jag fick av mormor, som allt annat fint jag har.
Jag har nått stora musikaliska framgångar. Här är mina största fans ute på min turne i östergötland. Lite kanonsång och de kom springande.
2011 blev året som ett par jeans fick flytta in i garderoben. Resultat? Kliande utslag över hela benen.
Morfar kirrade nya glajjer lagom till jul. Syrran tyckte morfar var ball och ville testa.
Sen åkte Kalle, Martina och Marcus till värmland och Maja och jag fick vakta kattorna. De är de snällaste katter jag träffat, och atriga desutom. Skriver brev och grejer. Begåvat!
Och till sist, så har jag förlovat mig det här året. Jag har nu en ring av guld och diamant på fingret med namn och datum i. Den personen det står där tänkte jag gå och gifta mig med. Får se vad året som just har börjat kommer att bjuda på.
Välkomna tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggamanda!!!

2012-01-18 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0