Sandy is back in town!

Idag har jag fått en jobbtelefon. Eller inte så mycket telefon som nummer. Gick och köpte mig ett sprillans kontantkort för jobbets räkning och stoppade in det i en gammal avdankad telefon (Sandy) som jag hittade i garderoben. Jag känner mig så fruktansvärt mallig nu. Sitta och jobba hemifrån som en annan viktig person och kunna säga till folk jag ringer att "det här är mitt jobbnummer så det är bara att ringa om du har några frågor". Jag har även talat in ett tjusigt meddelande som talar om min jobbtitel. Och vad tror ni att jag gör, det första som händer när jag har skaffat detta? Jo, jag sätter genast igång att tjuvringa. Här trodde man att man hade blivit vuxen, men den höga hästen jag satte mig på börjar mer och mer lika en shetlandsponny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0