Skitdag

När man ser den här bilden kan man tro att den är tagen tidigt tidigt på morgonen. Att jag precis har stigit upp ur sängen och tar en liten paus i soffan innan jag kommer fram till frukosten vid köksbordet. Det hade varit fint om det var så. Men det är det såklart inte. Bilden är tagen för bara en liten stund sen. Och egentligen ser jag inte sådär ut i ansiktet, utan snarare såhär:
Jag ligger nämligen i soffan och skriver tenta. En tenta som jag tänkte skulle bli ganska kul. Men så får man ju inte tycka, så knall pang slängde kroppen in lite mensverk från helvetet, sån där smärta som jag inte har känt sedan jag var sexton och låg i fosterställning på nätterna. Ipren som alltid har varit min vän håller i sig i ca två timmar nu, innan magen drar ihop sig i en nytt anfall som inte något smärtstillande kan stå emot. Helvete! Om man skulle ta och börja knarka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0