Fröken Färdig

Fröken Farlig blev Fröken Färdig idag. Kaffe ersatte sömn (massa måne på himmelen. Eftersom jag har blivit vampyr med bet på ryggen kan jag inte sova då) och skolan var full av massa tonåringar som testade gränser värre än den trotsigaste Sune med godag-godag-sjuka. När jag väl slutade och skulle ta mig hem var det självklart långt tills bussen skulle gå, såklart, så jag fick spankulera hem i pissregnet hela vägen från tvärbanan. En dålig dag kan man tycka, MEN, tillslut kom det stora men:et, sätter jag mig ner, drar av mig de blöta kläderna och kommer på vilken dag det är. Det är ju tisdag! Tisdag som betyder att skönheten kommer hit med socker och tittar House. Ibland kan livet bli underbart, ge mig bara lite vitt gift! 

Kommentarer
Postat av: anonym.

hahahahaha, sune med godag-godag-sjukan, hahaha!

2008-11-17 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0