Fröken Farlig

Har varit på praktik idag. Andra perioden, första dan. Fick höra från en högstadielärare (som hade värstingklassen, tänk kaos och tjugofyragångra det) att jag var stenhård, tuff och ingen att stöta sig med (hon sa detta till eleverna, inte lärarna. Jag är en snäll kollega). Kändes otroligt härligt att höra. Inte för att det inte är vardagsmat, skräckinjagande och respektingivande är ju precis vad jag är och ord som de flesta använder när de ska beskriva mig. Efter det gick en niondeklassare (eller okej, en sjua, men han kunde ha gått i nian) fram och kände på mina muskler (om jag verkligen va så där stenhård, höhö) och sen gick han tyst och satte sig på sin plats igen. Snacka om bekräftelsedag!

Kommentarer
Postat av: M.

men det stämmer ju amanda, du är hård som sten och totalt obeveklig!

bekräftelsedagen fortsätter!

2008-11-10 @ 18:43:27
Postat av: Anonym

Äsch då!

2008-11-10 @ 18:51:09
Postat av: Ms Brown

Jag gillar verkligen dina rubriker, Superstar på rubriker, det är du!

2008-11-11 @ 09:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0