Ge mig lite feber och en skål glass. Pronto!

Så vad ska jag göra idag? Det känns så bittert att vara hemma i kräksjuka. Jag känner mig snuvad på konfekten! Ja, det gör jag verkligen! När någon är sjuk i min familj (och med någon menar jag jag) brukar morfar eller någon annan snäll typ komma förbi med en goodie-bag. För det mesta innehåller den godsaker som ostbågar, glass (två paket, choklad och hasselnöt är en favvo. Eller icas stora trippelchoklad) vindruvor, något gott att dricka, ett par filmer kanske och nu på senare år även bra grejer att ha hemma när man bort själv (typ alla den mat man inte har råd med i vanliga fall). Nu går ju inte det. Jag ligger och sörplar vatten och även det gör ont. Fan va bittert det känns. Nu ska jag kolla på romantisk film och gråta. Det blir dagens mål.

Kommentarer
Postat av: M.

åå stackars! men saken är den att man vill inte hälsa på någon som spyr, då är det trevligare med någon som är lite charmigt hes eller febrig.

2008-11-20 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0