Hej jag

Jag har en läsare. En. I två dagar nu är det bara en liten ynka person som har tagit sig hit. Och vet ni (du) vad det sorgligaste är? Att den där enda personen är jag själv. Hur tragiskt är det inte? Och nu känner jag mig ännu mer patetisk eftersom jag fortsätter att skriva. Så snälla, söta, gulliga sju personer (okej, sex, för jag va tydligen en av de där sju) kom tillbaka! Jag kan bli bloggdiva och ha tävling. Jag kan lotta ut dramatenbiljetter och en heldag på stan med mig. Eller så kan jag låta en kompis vara paparazzi (bra betalt, såklart!) och fota mig när jag gör diverse saker, typ äter frulle, går till skolan, ser lustig man på tuben, you name it. 
Kom tillbaka!!!!!

Ja, imorrn kommer jag skylla alla min desperation på uttråkning och yrsel efter allt kräkandes, men det är då. Nu ser jag amerikansk film och vill inte vara annat än desperat, efterhängsen, kärlekstörstande och skitsnygg!

Kommentarer
Postat av: M.

okej, en dag på stan inklusive lustig man på tuben och jag kan tänka mig att läsa tre gånger per dag från olika datorer. in?

2008-11-20 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0