I are tired

Jag var med på en engelska lektion (hm. Särskriver jag nu, eller heter det faktiskt såhär? Nu blir jag riktigt orolig!) idag eftersom jag ju ska bli engelskalärare. Det blev så konstigt, för jag var alldeles uppspelt och glad och ville göra ett bra första intryck. Hade tänkt till lite innan vad jag skulle säga när jag skulle presentera mig och stod där framme, lite sådär malligt och skulle säga mina krångliga ord. Vad tror ni händer? Jag säger självklart massa (med tanke på att jag sa tre meningar är det illa) fel. Och inte bara på de "svåra" orden, utan på de allra lättaste. Jag skulle säga att jag skulle sitta där bak och titta, men istället hörde jag orden "I'm gonna sit in the front and visit"! Just en snygg lärare. För att släta över allt skyllde jag på att jag var lite trött, "you know, monday morning". 

Kommentarer
Postat av: Ms Brown

And I am not! I went to the pool this afternoon with some of your friends, you konow these with simhud between the toes.

Kisses in the rain, I'm not tired, just happy!!

2008-11-11 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0