Välkommen André!

Jag bestämde mig för ett tag sedan att jag skulle bli strukturerad och planerad. Jag började en ny utbildning och med det skulle jag skaffa ett nytt liv. Inget mera hoppande och fladdrande. Nu skulle det bli ordning och reda på mig. Som ett steg i rätt riktning började jag se till att ha saker hemma, typ kokosflingor och extra tandborstar. Dessutom köpte jag med mig ett par öl varje gång jag gick förbi systemet. På så sätt skulle jag alltid kunna gå på oplanerade fester eller bjurra polare som kom förbi på en öl. Vuxet. 
Kruxet är bara det att jag aldrig blir bjuden på oplanerade fester eller har kompisar som är sugna på öl till maten en trist torsdag. Så nu är den lilla, lilla kylen full med öl som jag kommer få dricka upp i något svagt ögonblick. Själv. Och jag som skulle vara vuxen.

Min blogg har tappat fem sjättedelar av sina läsare idag. Det betyder att jag har en läsare kvar. Jag tror jag har ett svagt ögonblick nu. Skål!

Kommentarer
Postat av: Dre

härligt välkomnande man får. jag kan nog lyckas med bedriften att dricka en öl ur din kyl ikväll...

2008-11-08 @ 18:24:25
Postat av: Jag

Man måste ju ta hand om sina läsare..

2008-11-08 @ 18:26:20
Postat av: Ms Brown

Satsa på det där fladdriga ostrukturerade livet, det låter sundare och nyktrare på något vis! Jag har just bestämt att alltid ha ägg i kylen, olika prioriteringar kan man tycka!

2008-11-11 @ 09:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0