Winter wonderland!

Jag hatar snö. Det är kallt, hemskt och förstör skorna. Dessutom måste man ha på sig så gräsligt fula kläder bara man ska ta en tripp till konsum eftersom det är så satans kallt. 
Igår va jag på fest. På festen fanns det en balkong med snö. Jag kände lite på snön och det hände någonting. Någonting stort! Snön var inte lika hemsk som jag minns den. Visst, händerna domnade efter två sekunder och jag frös som jag vet inte vad men vad kul det var! Jag kastade snö på alla, jag blev mulad, jag hade snö innanför de innersta strumpbyxorna (när det är kallt måste man ha flera par. Eller när man har hål på alla), jag hade smink i hela ansiktet, eftersom snö är vatten. Men jag hade så himla kul!!
Så nu ska jag, som äkta nyfrälst, dra på mig de klumpiga kängorna, bylsa på mig tröjor och halsduk och sen skutta runt som en ungtjur i det vita leklandet! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0