En ölluktande fair lady

Igår skulle jag luncha med en kompis (om det fortfarande heter luncha en timma efter sena frullen, då man istället bestämmer sig för att enbart sällskapa och klunka vatten som en annan Victoria Beckham på diet) men blev lite sen. När kompisen ringde och klagade över hans kurande mage så satt jag fortfarande på sängen i pyamas och kikade tv. Det blev till att hoppa upp, dra på sig första bästa kläderna och sticka. Spanade in resultatet innan jag sprang iväg till den väntande bussen och möttes av en spegelbild föreställandes en piffig sak iförd den lilla svart kjolen, den lilla svarta chicka kavajen och stora svarta solbrillor. Dessutom dumpades påsväskan som jag vanligtvis släpar runt på och ersattes av lilla bruna kuverväskan. 

Tydligen så bor det en tvättäkta jet-set brutta i mig som bara längtar efter att få kika fram oduschade bakisdagar.

Kommentarer
Postat av: wilma

haha, jag bara väntar på att du ska börja lägga upp dagens outfit-bilder... bara en fråga om tid, allra helst ska du stå på nån balkong i närheten av karlaplan, eller helt enkelt i valfri ken-pose, mer personligt då typ bakifrån liggandes med överkroppen i en kartong med kuvertväskan chict i handen

2009-04-11 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0