Och jag ska bli högstadielärare

På tvärbanan idag hände något märkligt. Ett litet pojkspoling-gäng stod och hängde och tjuvsörplade (förmodligen snodda) öl och var allmänt "woho-woohoo-oo, det är valborg och vi dricker bärs, hur coola är inte vi". När jag spatserade förbi började de vissla, säga "hey, bruden, får man ditt nummer?" och fånskratta lite sådär pubertetspinsamt. Jag måste vara minst nio år äldre än dem. Tyckte de att jag såg extremt barnslig ut, där jag kom spatserande i en blommesterkreation, eller tålde de stackars livens ögon bara inte alkohol?
Okej, jag erkänner. Jag skrev det här inlägget enbart för att tala om att små nykläckta tonåringar tycker att jag är het. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0